Trouwvervoer

doorMerel

Trouwvervoer

Jullie trouwvervoer zorgt voor de geweldige entree van jullie trouwdag. Het ritje naar jullie trouwlocatie moet immer bijzonder zijn. Dit ritje moet het mooiste uit jullie leven zijn, nog even samen voor het grote moment.
Waar dromen jullie van, meestal de bruidegom van een flitsende sportwagen, terwijl de bruid haar romantische koets al voor zich ziet. Maar missschien zijn jullie beide niet zo’n dromers, en willen jullie echt voor iets anders gaan, iets van deze tijd. Wil je iets aparts arriveer dan in stijl op een prachtige retro scooter, of een bakfiets, mits je bruidskleding dit toelaat.
Je kan tegenwoordig voor iedereen het ultime trouwvervoer vinden, mits je portemonnee het toelaat, van een helicopter tot een trouwkoe.

Decoraties

Natuurlijk wil je wel laten zijn dat het een trouwauto , traditioneel is natuurlijk de bloementoef op de hoedenplank, of op de motorkap. Bij een oldtimer, of klassieke trouwauto is dat misschien ook wel het mooist. Maar strikken zijn ook een geweldige manier om je auto op te pimpen. Geef alle volgauto’s ook een mooie antennestrik, zo ziet iedereen gelijk dat het een bruidsstoet is.

 

Blikken achter de trouwauto

werden er blikken achter de trouwauto gedaan, als het bruidspaar het feestgedruis verliet. Een leuk alternatief hiervoor zijn papieren pompons, of linten achter de auto.

Overwegingen welk trouwvervoer

Ben je een bruid met een flinke sluier en sleep kies dan niet voor een kleine bruidsauto, je zal voldoende ruimte moeten hebben. Heb je een open auto bedenk dan wel dat deze dicht moet kunnen in geval van regen.

Etiquette Trouwvervoer

De bruidsstoet vertrekt van het huis van de bruid. Alle gasten komen ook tesamen bij het huis van de bruid. De bruidsstoet bestaat uit het bruidspaar, de ouders, getuigen, broers, zussen en grootouders. De bruid zit links van de bruidegom, en de bruidskinderen rijden met het bruidspaar mee.

Wanneer iedereen is ingestapt mag het bruidspaar pas instappen, de auto rijdt vervolgens naar voren om de stoet aan te voeren. Ook op het gemeentehuis moet iedereen eerst uitstappen waarna het bruidspaar als laatste volgt.

Over de auteur

Merel administrator